peminat setia gadis sunyi (!)

Saturday 17 September 2011

Rindu Capital K

kenapa rindu kuat sgt ? sebab rindu aku sakit. adoyyy~

sebab rindu saja la pergi bukak fesbuk Capital K. tengok la dia punya msg inbox. sebab dari aku couple dgn dia smpai skrg baru putus aku tak penah tengok ade chatbox yang tak bertutup kat bawah2 tu kan. so... aku terpikir misti dy buang kan..?

bila dah rindu... rasa nak bukak fesbuk dia tu terlalu kuat. so atie bukak la fesbuk dia tnpa pengetahuan Capital K. perghhhhh! tengok notify ade 5. dgn tak malu nye atie bukak ke5 5 notify tu.. perghhh ini yg aku jumpa


:furious: dah tgok yg nie pon mmg dah menyirapp la kan.. walau pon dia bukan hak milik atie lagi 
#sebenarnya atie mmg tak leyh nak lepas kan dy la.. mmg langsung tak boleh# lepas tu atie tengok 
yang ini pulakk... perghhhhhhh! mcm makan cili hijau yang kecik tu sahaja tnpa belancan la.. 
mmg berangin + menitik air dri mata atie:cry:


haaa~ toqq.. klu korang punya bf wt mcm nie kt korang toqqq ape yg korag buat toqqq??? 
menangis meraung gile la kan. ermmmm ! nsib ade abg je. klu tkde abg kt dlm blik nie mmg dh
nangis gila dah tadi.. but. nnti tido msti teringat.. ish:furious: kenapa tak leyhh lupa dia.
ALIA ATIQAH nie pon. kenapa la ambik Capital K aku.
aku taknak serang serang laa... takkan tak tau Capital K aku ade GF?

aku kenal la Capital K aku. pape pon dia akn gtau yg dy ade gf. tapi kenapa still nak.? 
erghhh ! :o

yes. Capital K is my kekasih yg aku tak memain main kan perasaan dia. byk2 lelaki, dia la sorang lelaki yang pernah couple dgn atie paling lama dan paling atie sayang ! kenapa buat atie mcm nie ? ada rasa bersalah tak ?  ermmm~ susah la kalau sorang je nak rindu rindu nak syg syg! yg sorag lagi best je dgn aweks2 nya:heart:


ehhh3.. sudah la.. klu ade jodoh tu ade la kan:lol: #ehh gatai smbang pasai jodoh. pmr pon tk lps lagi#
kalau ade umur yg pnjg atie hapdet post laen ye.. kot la nk tido nie tetiba je mti dalam tido kan. mana nak tau. ajal msing2 hnya allah je yg tau.. 
byebyebyebeyebyebyebye  tido duluzzz
assalammualaikum ! 

No comments:

Post a Comment

assalammualaikum. terima kasih dtg tgok belog IzatiHalim. follow la ya.! kalau suka like la post nie :) terima kaseh. datang lagi.

mungkin berminat ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...