peminat setia gadis sunyi (!)

Thursday 7 February 2013

Its Over !!!!

ASSALAMMUALAIKUM .!
/\
|
|
|
|
Gambar tu .....???
yaaa, gambar tu. semua org faham kan? saya dan dia have nothing now...
2 tahun lebih, saya dan dia bersama.
Mmg la payah nak lepas. tapi, itu keputusan dia.. saya tak boleh nak paksa. 
HATI kita tak boleh nak paksa kan??? okey. its up to you.
 bila hati dah penah sayangg, tiba tiba sayang tu hilang,
actually sbb apa sayang tu hilangg haahh?? 
kata kakak kakak, dia dah ada orang lain, tapi katanya, sayang dia hilang bukan sebab perempuan lain. Memang la ada setis dua yang menitis dari mata ni. tapi, tak macam dulu firstime. tak pa laaa.. Sekarangg saya dah kuatt. dah tak macam dlu. saya boleh lawan dugaan nie. Awak jgn risau eh, sebab saya tak akan buat benda benda yang membodohkan diri saya.. 




 tapi, saya masih tak boleh lawan perasaan untuk melupakan awak je. kenapa eh,? semua nya sebab awakk. awak yang buat saya macam nie. tapi awakkk..??? awak langsung tak kesahkan saya.. hmm. enjoy your life okey MUHAMMAD KHAIRUL KAEZAM !!!

Andai kata awak putus dengan saya kerana seorang gadis lain, saya berharappppppp

 saya berharap. awak akan rasa apa yang awak buat kat saya sebanyak 2 kali selama kita kenal. 
HAHAHAHAHAHAHA *evil laugh
rasa kan nyaaa.. sekaranggg, saya DAH KUAT ! 
awak kena ingat tu, saya DAH KUAT!!!
tak macam dulu dah.. 



sincerely from :-
izati binti halim :)

No comments:

Post a Comment

assalammualaikum. terima kasih dtg tgok belog IzatiHalim. follow la ya.! kalau suka like la post nie :) terima kaseh. datang lagi.

mungkin berminat ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...