peminat setia gadis sunyi (!)

Tuesday 15 November 2011

Lama Dah Kan ?

assalammualaikum 

Lama Dah Kan ????? Lama Dah Atie Tak Update Blog Macam Dulu, Panjang Panjang !

Hari Nie Atie Buat Macam Dulu Ye !

actually, atie nak cerita about MY FRIEND !
friend kaa ?? emm, friend laa. hehe

Still Remember about KAYU BASAH ??? haaa post nie pasayy dy la.

Once upon a time........ hahahahahha melawakk jaa~

Raya Haji AidilAdha barubaru nie kann ???? KAYU BASAH msg atie. first dy msg atie tak balas~ taknak kwn dy lagi. lps half hour cm tu KAYU BASAH msg lagi. kali kedua nie atie tetiba nak kwn .hahaha.
so atie balas la msg KAYU BASAH yg tak tau rasa bersalah tu !

dy buat ucapan hari raya aidiladha kat atie.

KAYU BASAH ----->
Selamat Hari Raya AidilAdha,
saya mintak maaf selaluwt awk susah
IKHLAS KHAI~

ATIE ------>
ouhhh, ermm,,, Sehatt ??

KAYU BASAH ----->
:)
Ritu nampak atie kat dpn kraoke...

ATIE ------>
kenape tak tego2 sama atie time tu ?

KAYU BASAH ----->
takmau laa. takod atie tampar saya.
dh la time tu ade 4org.

*tau pon takod  kan. haaa~

ok laa. dri situ mula la saya dia dan lagu... ehh3 silap2. saya dan dia mula melawakk mcm dlu. selalu bagidy geram..dy selalu bagi saya geram. Tapiiiiiiii............ yg paling amazing , penting , manesss  adelah....
DIA selalu call me YUNKK ??? alahayyy~ cair laaa.. tiapp kli dy pggl yunkk saya akn msok freezing! hahaha

cukupla ye . bila bila atie update laen. Perot  Berbunyi, Menandakan Waktu Berak Telah Tibaaa! :D

BYE BYE BYE 



No comments:

Post a Comment

assalammualaikum. terima kasih dtg tgok belog IzatiHalim. follow la ya.! kalau suka like la post nie :) terima kaseh. datang lagi.

mungkin berminat ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...