peminat setia gadis sunyi (!)

Thursday 4 August 2011

did i guilty ?

DID I GUILTY ?

yes ! mmg saya bersalah, bersalah terhadap miraa ! 
MIRAAA ???? my bestie !

saya dah buat dia marah , saya dah buat dia nangis, saya dah buat dia benci saya, saya dah buat dia meluat tengok muka saya sebgai mana dia meluat tengok muka EX-BOY nyer !

if u read this post MYRAA!
i hope u can understand me. i hope u can feel what did i feel before this. ! saya buat semua tu sebab saya dah terlalu geram, saya dah terlalu marah, saya dah terlalu tak tahan ! dengan cara tu mungkin saya akan dapat semula MIRAAA saya dari HAMBA ALLAH yg cuba untuk ambil dia dari saya.. 

dear MIRAA ! atie tak kesah kalu perbuatan atie membuat kan MIRAAA dh tak tahan dgn perangai atie... atie tak kesah kalau MIRAA nk make a post in FESBUK or BLOG about my stupid habit ! tapi, atie cuma nak MIRAA tau yang atie sentiasa syg, perlu kan Miraaa !

Di sebab kan HAMBA ALLAH yang terlalu BERPURA-PURA kita gadoh mcm nie. ! smpai bila nak jdi mcm nie ? sampai ade sesuatu benda buruk jadi dekat salah sorang dari kita baru nak menyesal ? i happy if u happy ! make a good choice ya MIRAA  ! be a perfect BESTIE for HAMBA ALLAH !

nurul amira 

u are my perfect FRIEND ! U are my good bebyy !
TAPI ATIE ? atie adalah seorang ATIE  hanya atie...! tak sehebat MIRAA ! SEORANG atie yag hanya tau menyakitkan hati MIRAA , yg hanya tahu membuat mira menangis , yang hanya tahu buat mira rasa bersalah.!


atie cuma nak cakap. dalam keadaan kita yang 
macam nie lah akan ada yang cuba untuk 
ambil miraa dari atie dgn senang ! 
THAT'S it !


No comments:

Post a Comment

assalammualaikum. terima kasih dtg tgok belog IzatiHalim. follow la ya.! kalau suka like la post nie :) terima kaseh. datang lagi.

mungkin berminat ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...